Sølvi Ellinora

My life on a plate

Gør det, mens du gider, mor!

Jeg har en gammel kommode, som jeg for mange år siden gav ét lag hvid maling. Så den er bestemt ikke hvid. Den har fungeret som “her lægger jeg lige den trøje, bog, brochure…. jeg ikke ved, hvor jeg ellers skal lægge”-sted. Den er tilmed noget af det første man ser, når man kommer ind. Men nu er der ryddet op på den, og den kurv, der inviterede til, at jeg lige smed rod i den, er også væk. Det føles rigtig rart. For 3 år siden købte jeg rød højglans maling til et spisebord, vi engang havde. Og jeg har flere gange tænkt, at den maling ville klæde kommoden gevaldigt.

Da vi ryddede op på kommoden den anden dag (= for en uge siden) fortalte jeg så min datter og kæreste, at jeg overvejede at male den rød. Og at den ville blive så fin. Helt tørt og lige fra hjertet sagde min datter: “Gør det, mens du gider, mor!” Hun kender mig åbenbart ret godt.

Kommoden er stadig en slags hvid. Når den bliver rød, lægger jeg et billede ind af den lige her.

Får du gjort ting, mens du gider?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Gør det, mens du gider, mor!

  1. Du må gøre det, når du er klar! :o)

    Fra hvid til rød -> tænk på den nye energi, der vil komme ind i dit hjem med en rød kommode lige når man kommer ind!

    http://fengshui.about.com/od/fengshuicures/qt/colorred.htm

  2. Tak, Dorthe! Tror sq jeg gør det i weekenden…

Skriv et svar

