Sølvi Ellinora

My life on a plate

Californien

Billedet i headeren her på bloggen tog jeg i Californien forrige år, da jeg var afsted på en studietur. Det er sådan lidt selvpineri at have sådan et billede på bloggen, når nu vinteren kører på overtid.

Men jeg holder bare meget af Californien. Jeg er mere rolig, når jeg kigger på Stillehavet og mærker luften. Min mor har en teori om, at ionerne vender, når de rammer ind over Californiens kyst, så man er mere lykkelig i Californien – ligesom et eller andet sted i Vestjylland, som jeg ikke lige kan huske. Det er måske rigtigt. I hvert fald har jeg det afsindig godt i Californien.

Hvor har du det bedst?

Single Post Navigation

Skriv et svar

