Sølvi Ellinora

My life on a plate

Hvor er det hyggeligt, at det regner!

Var til træning i går – igen (pjækkede i morges for første gang i 2 måneder, og det føltes ret hårdt. Men jeg skal igen i morgen, og så går det nok.) Nå, men da vi lå og lavede stræk, så instruktøren, at regnen virkelig havde taget til. “Det regner! Hvor er det da hyggeligt!”

Lige dér tror jeg, at alle os på gulvet var helt enige. Der er noget ganske særligt hjemligt i regn mod ruden, og så er der den ekstra bonus, at sneen forvinder, og en bangebuks som mig kan komme ud på cyklen igen.

Nu sidder jeg her med min morgenkaffe og nyder, at jeg kan ane, at solen titter frem ude over Øresund. Egentlig dejligt, det ikke regner og tænker, at cyklen måske skal transportere mig til Christianshavn lidt senere.

God weekend.

Single Post Navigation

Skriv et svar

