Sølvi Ellinora

My life on a plate

Photo shoot

Har et lidt ambivalent forhold til det med at blive fotograferet. På den ene side er jeg ret blufærdig og er ikke ret god til at finde på nye positioner. Der er bestemt ikke meget Top Model i mig lige der.

På den anden side så synes jeg også det er lidt sjovt, fordi det er en af de få situationer, hvor det er helt igennem i orden at være meget. Ikke for meget – men meget. En god fotograf, som kan få sådan en som mig til at slappe af, er selvfølgelig helt nødvendig.

Christian Winther har før taget billeder af mig, og det er altid vældig hyggeligt…

Single Post Navigation

Skriv et svar

