Sølvi Ellinora

My life on a plate

At have store børn

Fabler godt nok ganske ofte om, hvor gerne jeg vil have en lille yngre tilføjelse til familien, men min store datter er lige nu gået i Kvickly efter flåede tomater og havregryn, så jeg kan sidde her og fortsætte arbejdet. (ok, og blogge lidt.)

Det er ikke fordi, det er så tit, jeg kan lokke hende afsted (hun er 14, så det er en del af dealen), men jeg ville jo slet ikke kunne med en 5-årig. En 5-årig kan heller ikke selv tage hjem fra skole. Eller selv cykle til fodbold (hende på 14 bliver faktisk også kørt). Eller være alene om eftermiddagen. Eller selv panik-rydde op, fordi der kommer veninder på besøg om 10 minutter.

Jeg er ikke i gang med at tale mig selv fra den afrikanske tilføjelse til vores familie, der kommer inden for de næste par år – eller hvor længe ventelisten nu engang er. Slet ikke. Glæder mig uendeligt meget. Jeg vil bare lige huske at sætte pris på det, som det er lige nu. Med hende teenageren, der er så skøn.

Single Post Navigation

Skriv et svar

