Sølvi Ellinora

My life on a plate

The Wedding Planner, part 2

Det allervigtigste for mig ved at blive gift er at sige JA til min fantastiske kæreste og store kærlighed.

Og så vielsesringen.

Et meget traditionelt symbol på ejerskab vel egentlig. Og det der virkelig gør en til “the old ball and chain.” Men jeg glæder mig så meget til at kunne kigge på den ring og tænke på ham, jeg er så heldig, at jeg skal dele resten af livet med.

Resten af traditionerne har jeg et noget mere afslappet forhold til. En del af det har jeg frabedt mig og en del kunne jeg sagtens være foruden. F.eks. kunne vi for min skyld godt gå direkte fra kirke til gin & tonics og dans. Men jeg skal giftes med en, der elsker mad og vin (hvilket er virkelig godt for kvaliteten af det jeg putter i mit system!), og som lige nu har valgt at gå alene rundt og hygge sig gevaldigt i store vinafdelinger i stedet for til udstilling af vielsesringe. Han elsker det! Og jeg elsker ham for det.

Jeg tager så i al hemmelighed i god tid til byen for caféaftale – så jeg kan nå at prøve et par smukke smukke sko. Eller måske mange par. For det er lidt sørgeligt at prøve vielsesringe alene.

Single Post Navigation

Skriv et svar

