Sølvi Ellinora

My life on a plate

Vielsesring

OK – mere bryllup. (Det kommer der nok meget mere af indtil her sidst på sommeren…)

Jeg skal på udstilling af vielsesringe i dag. Med min fantastiske kæreste, så vi kan finde de helt rigtige brændemærker/pantebreve/skøde eller hvad det egentlig er for noget det der med så synligt at have behov for at markere, at man er gift.

Hvorfor er det egentlig sådan? Nu har jeg selvfølgelig et særligt udtalt behov for at forstå så meget som overhovedet muligt. Måske skal jeg i virkeligheden bare acceptere, at det er sådan det er. Det er vigtigt for mig. Slut. Punktum. Men hvorfor???

Single Post Navigation

2 thoughts on “Vielsesring

  1. Brændmærker i guld er vel bare fine. Jeg tror, at det er noget man enten skal eller ikke skal – det med ringe. Fandt I de rigtige?

  2. ja, de er nemlig bare fine 🙂
    Vi har ikke fundet dem endnu – kun fundet ud af, at de skal være af sølv. Og helst finsølv, som er lidt lysere. Ham der ikke er vant til ring skal lige vænne sig til tanken – og han har fået vetoretten.

Skriv en kommentar