Sølvi Ellinora

My life on a plate

Mit skønne skønne kontor

Jeg har ikke ret mange hele dage på kontoret, fordi jeg enten underviser eller er på en opgave.

Jeg har sådan en dag i dag, og jeg elsker det. Elsker endda at der er hele to kurser i gang på min etage, selvom de larmer ret meget.

Jeg er ekstremt effektiv her (når jeg ikke lige er på Facebook eller skriver blog). Jeg tror, jeg arbejder dobbelt så hurtigt som hjemme ved spisebordet. Det betyder dobbelt så meget tid til mig.

Jeg ved godt, at tingene er mine og energien er min – men Laura Rousing skal have en stor del af æren for, at mit kontor er blevet så rart og ikke mindst effektivt. På en hjemlig men professionel måde. Tjek hende her: Live with what you love.

Single Post Navigation

One thought on “Mit skønne skønne kontor

  1. Hej Puk,
    Hvor er det godt at høre – jeg bliver så glad hver gang du nævner hvor glad du er for dit kontor. Mit eget hjem blev også lige testet for om det havde x-factor i dag (har skrevet lidt om det på bloggen).
    Knus fra Laura

Skriv et svar

