Sølvi Ellinora

My life on a plate

Fars Dag – sikke noget pjat!

Eller hvad?

Nu skal jeg ikke (nødvendigvis) være (særlig) bitter over, at jeg ikke fik en lille tegning eller et ekstra kys på kinden, da det var Mors Dag. Men det er et lidt fjollet koncept. Og det er Fars Dag altså også.

På den anden side…

For et par dage siden, tænkte jeg, at måske er der en i vores lille hjem, der næste år til fars dag skal hjælpes til at finde på noget til denne her fantastiske mand, der bor her. Det var en vældig hyggelig tanke. (Og den var præcist lige så sentimental, som det billede, jeg har valgt til dagens indlæg.)

I går fik jeg så en anden tanke flere gange. Og jeg er trods alt ved at lære at høre efter, når tankerne kommer. Jeg tænkte på min egen far. Og fik sådan lyst til at invitere ham på frokost. Han har det mildest talt temmelig svært for tiden. Og måske kunne hans barn med kæreste og barn muntre lidt op? Vi kan i hvert fald prøve. Vi tager en frokost i Odense. Ude midt i skoven.

Så tak til det fjollede koncept “Fars Dag”.

Single Post Navigation

Skriv et svar

