Sølvi Ellinora

My life on a plate

Plads til barn

Hvis jeg kunne, så var jeg allerede taget afsted til Mali efter en lille dreng eller pige for længst. Der er bare en hel masse administrative sager (og 120.000,- + rejse, der skal skaffes) først.

I mellemtiden kan jeg jo gøre plads til ham/hende.

For ikke så længe siden havde vi besøg af min yndlings indretnings-feng-shui-gudinde, Laura Rousing, og en af de mange ting hun sagde, som gjorde indtryk var, at for at noget nyt kan komme ind, så skal der gøres plads.

Så jeg er ved at gøre plads til en lille dreng eller pige fra Mali.

Selvom han/hun er et større barn, så er det så sårbart at være adopteret, at vi starter med at sove i soveværelset, så længe det er nødvendigt. Jeg ved lige præcis, hvor sengen skal stå. Lige nu er det hjørne godt nok fyldt op med bryllupsvin, men ovenpå bryllupsvinen står nu denne her elefant, som jeg forelskede mig i i dag. Den skal med til Mali, når vi engang henter ham/hende.

I stuen har vi to tomme kurve i reolen til hans/hendes legetøj. I bunden af mit skab ligger tøj, de store er vokset ud af, klar til brug af næste.

Der er ikke tvivl om, at i hjertet er der masser af plads. Nu er der også fysisk plads.

(Ja, jeg ved godt, at det tager tid. Vær ikke bekymret. Jeg ved også bare, at når det er et større barn, kan det pludselig gå meget stærkt. Så jeg har brug for at være klar. :))

Single Post Navigation

2 thoughts on “Plads til barn

  1. Hvor er du go’ Puk🙂

Skriv et svar

