Sølvi Ellinora

My life on a plate

Energi, tak!

Ved ikke lige hvad det er, men jeg har i ugevis været nede i energiniveau. Har 1000 ting jeg gerne vil, men ikke haft kræfterne.

Måske er det det, der har været galt? For mange ting på én gang?

Jeg var i Århus i går til launch af første Fars Kærester-netværksgruppe og i toget derop så jeg en film med Eckhart Tolle. Og i dag er mit energiniveau så godt som tilbage – selvom jeg først var hjemme til midnat?

Tilfældigt sammentræf? Det ved jeg ikke. Men der er noget helt essentielt befriende i, at mit primære formål med mit liv lige nu er at skrive et blogindlæg. Lige om lidt er det noget andet  – og det finder jeg ud af. For fremtiden er kun tankespind. Eller det siger Tolle i hvert fald.

Har du set, han kommer til Danmark i november?

Mere her. Og link til billetnet her.

Single Post Navigation

One thought on “Energi, tak!

  1. Hmmm very interesting. Tolle gir altid mig energi. Lytter jævnligt til hans ‘Lev i nuets kraft’ CD`er, enten mens jeg gør rent eller som meditativ lytning på stuegulvet.

    Og nu skriver du han kommer til DK – det vll jeg straks tjekke ud. Tak for inspiration og masser af energi til dig.

Skriv et svar

