Sølvi Ellinora

My life on a plate

10 dage…

Her hvor der er 10 dage, til jeg siger JA til medgang og modgang til døden os skiller – kommer jeg pludselig til at tænke på noget uklogt og vist nok lidt sårende, jeg engang “kom til” at sige til min kommende mand.

Vi gik rundt i min lejlighed i Sydhavnen og gjorde flytteklar, så min datter og jeg kunne flytte ind hos ham på Islands Brygge.

Så siger jeg: “Hvad nu, hvis jeg ikke tør alligevel?”

Så var det, jeg (med rette) fik besked på meget hurtigt at finde ud af det! Og så gik han vist nok en tur. Ret klogt.

Jeg tør godt sige ja om 10 dage. Jeg er ikke et sekund i tvivl om ham (det er altså løgn, men når jeg er ved mine fulde fem, er jeg ikke et sekund i tvivl).

Jeg tør godt alligevel.

Single Post Navigation

Skriv et svar

