Sølvi Ellinora

My life on a plate

Selvforkælelse…

Hvis ikke det er ugen op til ens bryllup, man skal forkæle sig selv i 10. potens – hvornår så?

Det er i hvert fald logikken bag denne uge…

Mandag café med min mor, bror, nevø og datter. 3 generationer Degnegaard samlet på ét sted.

Derefter gik turen til vores underskønne frisør, hvor vi også fik følgeskab af min kærestes ene datter. 5 timers farvning, klipning, øjenbrynsfarvning og retning osv. osv. krydret med lidt indisk take-away…

I går lagde jeg hårdt ud med massage allerede kl. 10 – hårdt at komme op så tidligt. Dernæst Amazing Space, hvor min datter og jeg fik ansigtsbehandlinger. Dejligt… (Hvis du ikke kender Amazing Space, så tag og kig her.)

I dag skal min datter og jeg lære at lægge makeup hos Dennis Knudsen.

I morgen holder vi en tiltrængt hviledag.

Fredag skal alle 4 piger i huset have ordnet negle. (Amazing Space igen.)

Og så er det, at alt det hårde arbejde gerne skal bære frugt på lørdag.

Måske er det vigtigste af det hele, at skepsis omkring ægteskabet er væk? OK, nu kom jeg til at lyve igen, og det må man ikke. Der vil nok altid være en form for skepsis omring institutionen ægteskab – men så længe vi holder fast i vores måde at være i det på, så er det fint. Det er jeg bestemt ikke skeptisk overfor.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Selvforkælelse…

  1. Jeg elsker Amazing Space – kan godt forstå at du har valgt det som dit selvforkælelse-sted

  2. Det lyder sørme hårdt!😉 Dejlig uge op til kærlighedsfesten i morgen…

Skriv et svar

