Sølvi Ellinora

My life on a plate

Energi & essens

Jeg er lige startet på en ny uddannelse. Endda på hold 1 af denne nye uddannelse. Hos Niia Jemina Bloch, som er noget ganske særligt.

Og jeg er rundtosset. Jeg har mærket nogen gå ind i min aura. Helt stille og fint og med stor respekt. What?!?! Ja. Jeg har oplevet én synge til mit hara-chakra. What?!?! Ja.

Og så har jeg opdaget, at Nux Vomica muligvis kan hjælpe min datters konstante kvalme. (Noget homøopati-noget, som jeg ikke  forstår, men det kan købes hos de samme, der laver Echinamin, og det bruger vi jo snart allesammen uden at synes det er mystisk…)

Når jeg har undervist i Luhmann, så er det fedeste ved det, at jeg står lige foran og kan mærke, at jeg er lige ved at have den. At jeg er lige ved at have gjort det til min egen, at der kun findes iagttagelser.

Jeg elsker at stå der lige foran at have forstået noget. Hvor jeg kan ane nogle konturer af noget, som jeg oplever som sandt, men ikke helt forstår endnu.

Sådan er det også med det her energi og essens. Eller her står jeg måske lidt længere væk. Men jeg ved det er sandt. Og om et halvt år, er jeg måske ved at forstå det…

Single Post Navigation

Skriv et svar

