Sølvi Ellinora

My life on a plate

Det danske sygehusvæsen

Torsdag d. 19. august var jeg hos lægen med symptomer, jeg vil skåne dig for, men området er underlivet.

Mandag d. 23. september var jeg hos speciallæge, som opdagede en lille bitte helt ufarlig ting i omtalte region.

Onsdag d. 25. september lavede speciallægen en forundersøgelse til operation.

En uge senere – onsdag d. 1. september – blev jeg ringet op af Gentofte Hospital – om jeg kunne komme ugen efter?

Ugen efter er så i dag, hvor jeg skal møde på Gentofte Hospital kl. 13.30 – og de regner med, jeg er ude igen omkring kl. 15.

Jeg ved godt, at det ikke er det samme alle steder i Danmark. Og jeg ved godt, at ikke alle i København har gode oplevelser. Men for F***** hvor er det skønt at opleve, at alle bare gør deres absolut bedste! (Sådan en historie har jeg også fra Hvidovre Hospital for 2 år siden…)

Single Post Navigation

One thought on “Det danske sygehusvæsen

  1. Kære Puk

    Held og lykke med det hele.

    Synes lige jeg ville bidrage med, at jeg kan kun det samme om Holbæk og Roskilde Sygehuse. De har i mine situationer været super gode, rare, professionelle og yderst hjælpsomme. Så det er ikke alle (og heldigvis for det) der har dårlige oplevelser!!

    Mange hilsener, Pia

Skriv et svar

