Sølvi Ellinora

My life on a plate

Når passion gør ondt

Han hedder Mercur. Han er 14 år gammel og mindst 180 høj. Jeg skulle i hvert fald justere sadlen i strakt arm = stor hest.

Han gider ikke rigtig lave noget, hvis det er kedeligt, så når nogen prøver at få ham i gang, så spjætter han. Og når sådan en stor en spjætter, så føles det ret voldsomt. Især når det kun er anden gang på hesteryg i 8 år.

Da jeg kom hjem, spurgte min mand, hvem der havde banket mig. Jeg er øm over alt. Ryg, lår, arme, skuldre… Av. Men jeg blev siddende. Og jeg er vist klar til næste gang at få en lidt sjovere hest, der gider lave noget.

Men jeg troede, det gjorde ondt, når man ikke havde fundet sin passion… Det er en ringe trøst, at det er endnu værre i overmorgen.

Single Post Navigation

Skriv et svar

