Sølvi Ellinora

My life on a plate

Nyt yndlingssted

I Hellerup ligger der en lille bid af London – bare med bedre kaffe.

Eller, jeg tror kaffen er god, men den har jeg til gode til næste gang. For der bliver helt sikkert en næste gang.

Engelske bøger og kaffe. Fantastisk koncept. Købte kun én (den seneste om Mma Precious Ramotswe i Botswana – No. 1 Ladies Detective Agency serien), men havde også kærligt blik på Stephen Fry’s selvbiografi. Den mand er sjov!

Og så har de også det skilt, som jeg tænker snart skal være i mit hjem: Keep calm and carry on.

Som den skønne kvinde, jeg var sammen med, sagde, så var det som at træde ud af osteklokken, da vi gik ud af butikken og pludselig var i Hellerup. Og ikke London.

Single Post Navigation

Skriv et svar

