Sølvi Ellinora

My life on a plate

Dronningen af nyhedsbreve

Kender du hende her?

Hun hedder Christina Klitsgaard og ved et og andet om nyhedsbreve – og anden salgskommunikation.

Jeg var på hendes advanced workshop i går på det lækre Hotel Guldsmeden på Vesterbro lige midt blandt en helt anden genre hoteller.

Christina er en no-nonsense jyde af den cooleste slags! (Og så er hun nøjagtig lige så smuk i virkeligheden som på det her billede!)

Vi startede allerede sharp kl. 9 (sagde jo, at hun er jyde) med en fint afstemt blanding af dialog, powerpoint, kaffe & øvelser. Det oser ud af Christina, at hun ved, hvad hun snakker om, når det handler om salgskommunikation.

Og en nærværende underviser, der godt vidste, da vi ikke lige gad lave en P.S.-øvelse… For det stod jo også i den lækre workbook, vi fik med hjem.

Jeg har forfattet en lidt anden slags nyhedsbrev, der udkommer søndag aften (Sunday is the new Monday) og handler om klaps i numsen. Det havde jeg nok ikke turdet før i går. (Håber jeg tør på søndag…)

Nej, jeg får ikke provision. Jeg var nemlig den heldige vinder af en gratis workshop. Og nej, det er ikke en del af dealen, at jeg skal skrive pæne ting. Det gør jeg kun, fordi det passer….

Hun ved, hvad hun snakker om! Og hvis du ikke er klar til at smide 4200,- så tilmeld dig hendes nyhedsbrev til at starte med. Altså kun hvis du vil lære noget om effektiv kommunikation.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Dronningen af nyhedsbreve

  1. Hold da op, Puk.
    Jeg sidder her i rødmer i en grad, så jeg er glad for at være alene.
    Tusinde tak for den flotte anmeldelse. jeg er meget glad for, at du ikke synes, din præmie var spild af tid.

    Og så glæder jeg mig vildt og inderligt til at læse dit nyhedsbrev og numseklapning.

    Kh
    Christina

  2. Hej Puk

    Har du sendt numseklapper-nyhedsbrevet ud?
    Må jeg se det?

    Knus
    C

Skriv et svar

