Sølvi Ellinora

My life on a plate

Tid – bare tid

Den anden dag skrev jeg på et andet Forum, jeg er en del af, at “Mrs Fix It & Mrs Happy Go Lucky er taget på ferie med Fru Styr På Sagerne. Langt væk hjemmefra.”

Og de spurgte ikke engang om lov. De tog bare afsted.

Og jeg tog til Skodsborg med min mand. Det var en bryllupsgave. Og det bedste var lørdagens gåtur ved vand og i skov og søndagens 7 km lange gåtur i skoven.

Når nu de der tjekkede dele af mig ikke lige var hjemme, så var det usandsynligt befriende bare at gå der i skoven. Og der var jagt, så der var masser af heste med ryttere i fine røde jakker med håb om at blive gode nok til Hubertusjagten snart.

Og der var smukke efterårsfarver. Og helt helt stille.

Jeg elsker skoven.

Single Post Navigation

Skriv et svar

