Sølvi Ellinora

My life on a plate

Ord på pause

Det er helt vildt underligt, når der ikke kommer sammenhængende ord ud af mig. Det er min primære kreative kilde, og når den ikke flyder, så føles det ret underligt. Det mest underlige er, at jeg ikke har det skidt med det. Det er ok. Kreativiteten er ikke død. Den lever i absolut bedste velgående. Og det er vel et paradoks, når den så ikke vil ud? Eller hvad?

Men det er derfor, der på det seneste har været lange pauser i ordene herfra.

I går opdagede jeg en for mig helt ny teori. Og den er jeg snart klar til at skrive om. Først skal jeg lige undervise i den i morgen.

Single Post Navigation

One thought on “Ord på pause

  1. dorthe degnegaard on said:

    Det lyder rigtig spændende. Jeg glæder mig til at høre mere om din nye teori… sjovt, at du skal undervise i den, før du skriver om den. Hvornår mon den kommer?

Skriv et svar

