Sølvi Ellinora

My life on a plate

Blid blid kiropraktik

Det er 26 år siden, jeg sidst havde hest.

Dengang var det godt nok at fodre med havre. Og hygge med melasse. Sukker med sukker på.

Min gamle hest var heller aldrig til tandlægen.

Og jeg kan ikke huske, om hun blev vaccineret? Men hun fik i hvert fald ikke solcreme på.

Hun fik heller ikke massage eller besøg af kiropraktor.

Nu har jeg lært lidt massageteknikker. Jeg fodrer bestemt ikke med havre og da slet ikke melasse. Solcreme er heldigvis ikke nødvendigt, men der er en del i stalden, der får det.

I går fik Lukas (hesten altså) besøg af en helt særlig kiropraktor. Hun kan også noget med mennesker.

Prøv at tjekke teknikken ud – Koren Specific Technique, hedder det. Jeg ved faktisk ikke, om der er nogen, der praktiserer det i Danmark. (Hende der var der i går bor i Frankrig.)

Der skete i hvert fald en hel del, for jeg var lige ved at dejse om og kaste op. Bare af at være i energien i rummet.

Single Post Navigation

Skriv et svar

