Sølvi Ellinora

My life on a plate

Halvsnaldret en fredag aften

Kom hjem fra dagens sidste session klokken lidt over 18.

Mandens ældste var taget til gymnasiefest. Mandens mellemste var taget i biografen med en veninde. Min var på vej til veninder. Manden var til spinning. Den yngste sidder i sofaen og læser bog. (Ja, der findes teenagere, der læser for hyggens skyld.)

Så drak jeg en af de sidste øl, der er tilbage fra bryllup sidste år. Og er halvsnaldret. Og måske er der en blogregel om ikke at skrive, når man er beruset?

I hvert fald sidder jeg her og tænker, at mit liv godt nok har forandret sig!

Og at det her år har været en prøvelse – og samtidig den største fest.

Og gad vide, hvad der venter næste år?

Men det er nok bare øllen, der snakker. Og det er trods alt kun en, så den er dampet af lige om lidt. Og holder jeg min egen lille fest med koteletter og Vild Med Dans.

Life in the fast lane!

Single Post Navigation

One thought on “Halvsnaldret en fredag aften

  1. SKÅL!🙂 og tillykke med prøvelserne og festerne! KNUS Annika

Skriv et svar

