Sølvi Ellinora

My life on a plate

Når også coachen tuder

I går blev jeg simpelthen så rørt i en coachingsession, at jeg lige måtte styre tårekanalerne. Flere gange endda.

Og der skal ellers noget til, for når jeg coacher, så er jeg 100% klientens. Og det betyder, at jeg er med til at bære de emotioner, der opstår i rummet, så de får lov at være der. Men det betyder altså sjældent, at jeg bliver så rørt, at tårerne kommer. For følelserne er ikke mine.

Men i går skete der intet mindre end magi mellem min klient og Lukas.

Og ja, det gør der jo så godt som hver gang, når han er med.

Men det var så fint.

Og tænk sig, at jeg får lov til at arbejde med lige præcis det her, der er så fint og magisk.

Tak.

Single Post Navigation

Skriv et svar

