Sølvi Ellinora

My life on a plate

I just want everybody to like me!

Jeg har en eksmand, der i mange mange år har levet af at undervise universitetsstuderende. Og han elsker det.

For en del år siden gik det op for ham, at han giver mindst 120%, fordi “I just want everybody to like me!” (Han er amerikaner…)

Det var vist lidt af en opvågnen for ham. Og jeg tror måske, det er noget de fleste undervisere kender til. Undertegnede inklusive.

Som jeg bliver mere og mere markant, mere og mere mig, bliver det sværere og sværere at være sådan en alle godt kan li’.

Her i processen med, at min mand og jeg bor hver for sig er helt klart en del af vores begges vej tilbage til os selv. Og så er den gamle del, der ville ønske, at alle kunne li’ mig på banen igen. For nogen er jo glade for at slippe for en. Av.

Av, fordi det er endnu en del af det gamle liv, der skal siges farvel til.

Og av, fordi det er hårdt at blive misforstået, når man er sådan en, der ser ting og ikke kan tie stille.

Og så var det, at Kimberley Jones satte det her på Facebook. Og hun er altid god for lige det rette på rette tid.

Single Post Navigation

Skriv et svar

