Sølvi Ellinora

My life on a plate

Ved Mor Altid Bedst?

Jeg ved ikke lige, hvor komplottet er startet henne, men oplever, at der er et stigende antal mænd, der rent faktisk tror på, at deres barns mor har patent på, hvad der er bedst for barnet.

Det er ret usexet. Især for hans nye kæreste.

Denne nye kæreste skal så også gøre, hvad hans eks har hjernevasket ham til at tro er det rigtige.

Det er altså temmelig ufedt.

Og herfra hvor jeg står, så er mor bedst til at være mor. Og far er bedst til at være far.

Det bliver meget overvældende, hvis både mor og far skal være mor. Og det er – ja, jeg gentager mig selv – vanvittigt usexet med en mand, der leger mor.

Eller er jeg bare håbløst gammeldags?

Single Post Navigation

3 thoughts on “Ved Mor Altid Bedst?

  1. Nej det er du ikke – og det er virkelig usexet at agere mor, når man i virkeligheden er far!

  2. Og endnu mere usexet at far følger ekskonens anvisninger om rigtigt og forkert, selvom det er stik imod hans egne overbevisninger og holdninger… Jo jo, man har her skabt en lidt svær situation for sig selv…

Skriv et svar

