Sølvi Ellinora

My life on a plate

Er 43 bare et tal?

“Alder er bare et tal.”

Det er jo løgn!

Men jeg kan ikke gøre så meget ved, at når jeg nu er født d. 21/12 1968, så er det 43, jeg har rundet i dag.

Årets korteste dag er min fødselsdag. Efter den dag bliver det lysere.

Jeg er blevet overvældet af fantastiske hilsner på Facebook – fra nye venner, gamle venner, venner jeg ikke har set i en menneskealder, venner jeg af og til savner, og venner jeg taler med dagligt. Og så selvfølgelig også dem, der kun er venner på facebook.

En af dem skrev: “Må dit 2012 blive ligeså fantastisk som 2011 har været turbulent.” Og det er jo en af dem, der kender mig ret godt, der kan skrive sådan.

For hold-nu-op hvor er der sket meget i år. Og det meste har haft en eftersmag af udrensning. Og det er jo meget godt. Men det trækker også nogle gange tænder.

Og nej, jeg gider ikke “Året Der Gik”-blogindlægget endnu. Så jeg holder her.

Men alder er ikke bare et tal. Alder er den beholder, vi kan putte alle livets gaver ned i.

Tak for det.

Og hurra.

Single Post Navigation

Skriv et svar

