Sølvi Ellinora

My life on a plate

Hvor hjælpen kom fra i 2011

Hold-nu-op hvor har jeg lært meget i 2011!

Og jeg er så mange dybt taknemmelige for at have lært mig  så meget. (Tænk hvis jeg havde kunnet lære det på universitetet!)

Til det har jeg haft brug for hjælp. Megen hjælp. Fra mange forskellige kanter. Her er nogle, jeg meget gerne vil anbefale.

  1. I år – og også lidt sidste år – blev tiden, hvor jeg endelig begyndte sådan rigtigt at forstå, hvad det er Eckhart Tolle siger. Han rører mig virkelig. Tak for ham.
  2. Kimberley Jones har hjulpet mig igennem nogle afsindigt svære perioder i år. Jeg har fået lavet to readings af hende i år. Til stor-stor støtte igennem den proces, der har varet nærmest hele 2011. (Hun har også fantastiske Facebook-opdateringer.)
  3. Kropsterapi har også flyttet mig meget i år! Og her har Gitte Devira været helt fantastisk! (I øvrigt også for min datter på 15)
  4. I årets start havde jeg virkelig brug for biokemisk hjælp! Det sørgede Josephine Larsen for. Mine binyrer skulle lige hjælpes lidt – og systemet boostes med olie. Hun ved, hvad hun laver!
  5. Og så er der dukket nye, dybe og meget fine venskaber op i 2011. Den slags venner, der ikke bare taler mig efter munden, men til gengæld står der med støtten i stor kærlighed. I ved nok, hvem I er.

Og så er der måske nogen, du undrer dig over ikke står her. Måske har jeg glemt nogen? Det er ikke meningen.

Tak.

Single Post Navigation

Skriv et svar

