Sølvi Ellinora

My life on a plate

Årets opture

Det er nytårsaften i aften. Jeg sidder i sengen under dynen. Og tror lige, jeg henter en kop kaffe. Øjeblik.

De seneste dages lister har vist tydeligt båret præg af, at 2011 har været et lidt barskt år. Med store omvæltninger. Og forestillinger om et liv, der bare blev helt anderledes.

Jeg havde endda to måneder midt på året, hvor jeg gik helt i stå. I sådanne perioder sker der selvfølgelig alligevel rigtig meget.

Og så er der de fantastiske ting, der er sket. Måske ligner det ikke en lang fin perlerække af smukke øjeblikke, men de er markante, og de bærer mig langt ind i 2012 – and beyond.

Lukas må være den første. Lukas har ændret mit liv. Jeg mødte faktisk Lukas i november 2010, og allerede der vidste jeg, at han var noget ganske ganske særligt. I februar 2011 blev han min.

Han er den mest fantastiske terapeut og healer, man overhovedet kunne forestille sig.

Fra sommeren 2011 begyndte han for alvor også at være katalysator til, at min forretning (og mit liv) skiftede retning, så Lukas nu er min arbejdspartner. Og jeg holder nok af ham som var han mit barn. Jeg kan i hvert fald blive helt rørt til tårer, når han udøver sin magi over for klienter. For ikke at tale om den magi han udøver over for mig… Tak for ham.

2011 var også året, hvor jeg færdiggjorde et udviklingsforløb, der hjalp mig til at stole på mine evner og min intuition. I det forløb har jeg også fundet nogle fantastiske, nye venner. Tak for dem.

På 7 måneder fik vi solgt vores villalejlighed! Uden tab. I det her marked kan man da vist godt sige, at det er temmelig heldigt, når vi nu kun har boet der i 4 år. Tak for det.

2 dage efter salget havde jeg en lejlighed. I Hellerup. Til billig husleje. Tak for det! Og tak for modet til at afprøve en ny måde at leve på. Under hver sit tag.

Samme dag havde jeg en stald i Dyrehaven til Lukas. TAK!

I forsommeren inviterede jeg mig selv på kaffe hos den mest fantastiske kvinde. Jeg havde aldrig mødt hende før, men havde en stærk fornemmelse af, at hende gad jeg godt drikke kaffe med.

Nu er hun verdens bedste samarbejdspartner! Vi har så godt som udsolgt på vores workshop i april allerede nu, og på onsdag kommer Søværnet med 32 kadetter til workshop med os og hestene.

Tak tak tak for en samarbejdspartner, der arbejder meget på samme måde som mig, har samme humor som mig, et temperament der ligner – men aller-aller vigtigst – en der tænker om hestene som mig. En der også ved, at hestene er spirituelle væsener, der hjælper os med til at se vores sjæl. Hjælper os med til at blive dem vi er. Når vi bare giver dem lov. (Nysgerrig på, hvad vi laver – så er hjemmesiden her.)

TAK for indsigterne i 2011!

Nu er jeg så klar til alt hvad 2012 må bringe.

Må du have et smukt og lykkebringende nytår!

Single Post Navigation

Skriv et svar

