Sølvi Ellinora

My life on a plate

10 på 10 Challenge

Da jeg steg på vægten sidste lørdag, fik jeg et chok. (Det kan du læse om her.)

I mange år var der et sted på vægten, der var mit absolutte max. I løbet af de sidste 9 år har det sted på vægten flyttet sig 10 kg.

Og i lørdags kom jeg så over det nye max. Det der sted jeg bare ALDRIG ville over. Og det kommer ikke til at flytte sig ligesom det gamle gjorde. Der skal jeg virkelig ALDRIG op igen. For der har jeg det ikke godt.

Mit liv har været noget af en rutsjebanetur det seneste års tid. Og takket være hestene har jeg kunne holde sammen på det meste – undtagen min vægt. Den er eksploderet – og især det sidste halve års tid, hvor jeg har oplevet det ene stykke faste grund efter det andet forsvinde.

Men nu er mit liv på vej tilbage – eller sådan føles det. Eller måske er det snarere mig, der er på vej tilbage i mit liv?

Mit mål er sundhed og også gerne rundhed. Ligesom hende den smækre på billedet her. Jeg kommer aldrig til at gå efter at se ud som en Angelina Jolie med tændstikarme.

Da jeg sidste lørdag proklamerede, at nu ville jeg tabe 10 kg på 10 uger, var der flere, der gerne ville være med.

Derfor har jeg lavet en lukket facebookgruppe – som du kan søge om medlemskab til lige her.

Du skal være velkommen til at være med, hvis du også ønsker 10 uger med fokus på vægt og sundhed. Ikke alle går efter lige præcis 10 på 10. Nogle i gruppen går efter 5 på 10 (eller 5) – andre “bare” efter mere sundhed.

Jeg har i hvert fald tabt 1,6 kg. på den første uge. Spørg mig lige, om jeg er glad! Jeg er nemlig nu tilbage under den der grænse på vægten, jeg talte om før. Nu skal jeg bare nærme mig den gamle grænse.

Vil du være med?

Single Post Navigation

Skriv et svar

