Sølvi Ellinora

My life on a plate

Tid til opgør

Jeg oplever det på egen krop, og jeg hører mange tale om det i denne tid.

Der er opgør alle vegne.

Og røre i vandene.

Det kan føles som om, alle celler er under udskiftning på én gang.

Og det er som om, vilde fuldmåner og venuspassager, og hvad ved jeg, bakker op om al denne bimlen og bamlen.

Og opgør. Og oprør.

Et af temaerne er – hvem kan man egentlig regne med?

For maskerne falder i denne tid. Mennesker vi stolede på. Så op til – viser pludselig deres sande jeg.

Mennesker, der har gjort en dyd ud af at være foregangsmennesker i den ny tid (dem, der der startede med at sige Det Nye Paradigme, som man er ved at kaste op over nu) viser sig pludselig at være meget mere falske end dem, der hele tiden bare har stået ved det gamle, at det er en kamp, og det er bundlinjen, der tæller.

Løgn og bedrag mange steder.

Lyder jeg desillusioneret?

Det håber jeg faktisk ikke, for jeg er i virkeligheden bare glad for, at jeg kan se det og mærke det. Og at jeg ikke hopper med på, at svarene og lykken findes ude i universet.

Næh, vores styrke er her på jorden. Det er her, den ægte kraft bor. Og det er her på jorden, der er brug for os nu, hvor det føles som om, alting bimler og bamler.

Hvem kan du regne med?

Single Post Navigation

Skriv et svar

